dinsdag 26 juli 2011

Titel: De reuzen van de beurs

Titel: De reuzen van de beurs Zeer net exemplaar - potloodaanduiding Titel: De reuzen van de beurs Ondertitel op omslag: De 52 financiële smaakmakers van de eeuw Paperback: 232 blz. Auteur: Pierre Huylenbroeck Uitgeverij: Het Bronzen Huis Antwerpen 16 x 24 cm. ISBN: 90-75-75617-8 Leveringswijze: Verzending na betaling Kosten: Ten laste van de koper; kan ook worden afgehaald. Verzendkosten België: Standaard posttarieven + afhandeling Boek weegt 500 gr. = tot 1 kg: ¤ 3,00 Nieuwprijs: ¤ 20,08 Beschrijving - Description (tijd) - Pierre Huylenbroeck (41) is de nieuwe hoofdredacteur van De Tijd. Hij volgt Frank Demets op, die een stap opzij doet en als senior writer aan de slag blijft voor de krant. Pierre Huylenbroeck studeerde af als handelsingenieur aan de VUB. Na een korte carrière in de banksector stapte hij in 1993 over naar de toenmalige De Financieel-Economische Tijd. Hij werd er achtereenvolgens journalist financiën, chef markten & conjunctuur en tot slot in 2007 nieuwsmanager van De Tijd en tijd.be. Pierre Huylenbroeck is ook auteur van twee boeken: 'De Reuzen van de beurs', dat verscheen in 2000, en '40 meesterwerken uit de financiële geschiedenis' uit 2007. Samen met zijn redactie staat Huylenbroeck voor belangrijke uitdagingen. De Tijd schakelt op zaterdag 9 mei over op zalmkleurig papier, internationaal symbool van zakenjournalistiek. De krant en de website krijgen die dag een andere kleur, een aangepaste lay-out en vooral een nog betere inhoud. Op 9 mei krijgt u bovendien een extra dikke krant en een gratis boek aangeboden. Pierre Huylenbroeck heeft de voorbije jaren aangetoond dat hij weet hoe krantenredacties moeten inspelen op de uitdagingen voor de media, namelijk zich voluit concentreren op de kwaliteit van de berichtgeving. Met de lancering van de zalmkleurige krant op 9 mei willen we de ernst en de diepgang van onze journalistiek nog meer in de verf zetten', zegt Frederik Delaplace, de redactiedirecteur van De Tijd. 'De Tijd is de onbetwiste referentie in ondernemen, beleggen en beleid, zowel met de krant als met de website. Pierre Huylenbroeck is met zijn ervaring de juiste persoon op de juiste plaats', stelt Dirk Velghe, de algemeen directeur van Mediafin.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten