dinsdag 5 juli 2011

GENTLE GIANT star wars busts

hallo,bij deze bied ik mijn STAR WARS gentle giant bustes te koop aan.ik had de volledige collectie maar verkoop deze nu.er zijn er al een groot deel weg daar ik af en toe een beurs doe.allen zijn ze volledig en compleet met hun originele doos en certificaatvoor meer info of foto's gelieve me te contacteren.het gaat om volgende bustes:- Clone trooperwit 90¤----------------> 80¤- Clone trooper sergeant 110¤-----------> 100¤- Royal guard (rood) 50¤----------------> 40¤- Zuckuss 40¤---------------------------> 30¤- Tie fighter pilot 55¤-----------------> 45¤- Clone pilot 100¤----------------------> 90¤- C 3po bronze 70¤----------------------> 60¤- Stormtrooper chrome 70¤---------------> 60¤- Clone blauw 70¤-----------------------> 60¤- Clone oranje 90¤----------------------> 80¤- Shocktrooper 90¤----------------------> 80¤- Commander bly 120¤--------------------> 100¤- Yoda 45¤------------------------------> 35¤- Dengar 35¤----------------------------> 25¤- Jawas 2-pack 60¤----------------------> 50¤moesten er nog vragen of foto's willen zijnstuur dan gerust maar een mailtje en dan zien we wat we kunnen doen.
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten