woensdag 15 december 2010

TRUSS voor max beursstand

TRUSS voor max beursstand

Hierbij verkopen we onze beursstand (volledig intakt), opgebouwd uit hoogwaardige TRUSS-stukken. Opbouwtijd is snel. Zeer sterk: men kan er aanhangen bij manier van spreken. Ideaal ook voor  beurzen en feeststanden.

Verschillende grootte van stand kunnen opgebouwd worden.Voorbeeld van max standgrootte:- 3,5m hoog- 7m lengte met extra middenas voor bijvoorbeeld verlichting, dus 3x 7m- 5m breedte

Onderdelen:- 1x 2,5m- 10x 2m- 4x 1,5m- 6x 1m- 5x 0,5m- 4x driehoek, verbinding poten, lengte, breedte- 2x T-stuk voor extra middenas- 4x pootjes met isolatie- alle verbindingsstukken

Volledig nieuw moet je voor een dergelijke stand ong. 4.000¤ rekenen.

meer info


4 opmerkingen:

  1. Kan je me eens bellen op 0032 495 287 651 of mailen via fabian@smartvac.be
    ik ben geintresseerd in de beursstand

    Met vriendelijke groeten,
    De Meyst Fabian
    Belgie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geintresseerd in uw beursstand.
    kan je me dringend bellen op
    het nr: 0032 495/287 651
    of mailen op info@smartvac.be

    Met vriendelijke groeten,
    De Meyst Fabian
    BELGIE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag méér info doormailen naar fabian@smartvac.be of bellen naar 0495/287651
    m.vr.gr
    Fabian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. kan je me bellen op 0495/287651 of mailen via fabian@smartvac.be
    ik heb intresse in de beursstand

    BeantwoordenVerwijderen