vrijdag 3 september 2010

Nieuwe medehuurder gezocht voor appartement

Haaaai, beste mensen!Doordat mijn kotgenoot gaan samenhokken is met zijn lief, ben ik dringend (voor 15/9) op zoek naar een nieuwe medehuurder om een 2-persoonsappartement te betrekken in de Zennestraat. Dit appartement bevindt zich vlakbij het St-Goriksplein (Erasmus Hogeschool), Dansaertbuurt, Sint-Katelijneplein, Beurs, kortom hartje Brussel ... Het appartement omvat een gemeubeld salon (25 vk.m), uitgeruste keuken (10 vk.m), badkamertje (douchebad, lavabo) en wc. De kamer (20 vk. m) die zou vrijkomen is echter wel leeg en je zou dus enkel nog je eigen meubels moeten voorzien. Een kleerkast kan wel overgekocht worden van de vorige huurder. Er is ook internet + zelfs digitale tv :) aanwezig. De huur zelf komt neer op 360 euro per maand, lasten inbegrepen.Ikzelf ben 21 j, afkomstig uit Brugge en ben zojuist afgestudeerd aan de VUB. Dit jaar plan ik een Manama bij te doen, alvorens een buitenlandse studie aan te vangen. Daarom leek mij dit misschien wel iets voor Master-studenten die slechts 1 jaartje bijstuderen? Natuurlijk zijn andere studenten of werkkrachten van andere slag ook altijd welkom!! Wie interesse heeft en graag een kijkje zou willen nemen, kan gerust contact met mij opnemen!Groeten,Bram
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten