woensdag 30 maart 2011

Bijverdienste

Bijverdienste Hallo,Mijn naam is Kristel, ik ben 31 jaar en ik zoek een bijverdienste in horeca, als hostess of voor presentatiewerk.Ik ben psychiatrisch verpleegkundige (kinderpsychiatrie) als hoofdberoep en heb 3 jaar ervaring als vertegenwoordigster chirurgie en pharma. Daarnaast heb ik van 16jaar tot 25jaar altijd in het weekend in de horeca gewerkt, zowel bar als zaal, gaande van danscafe, kroeg, restaurant tot brasserie.Ik ben in zelfstandig bijberoep grafisch vormgever/webdesign geweest (een uit de hand gelopen hobby), daarvoor heb ik verschillende presentaties gedaan. Voor bedrijven en op beurzen.Mijn moedertaal is nederlands maar aangezien ik in de Brusselse rand geboren ben ook vloeiend frans en engels.Mijn hobby is fotografie, grafische vormgeving, tekenen, schilderen, saxofoon, klimmen, snowboard...Ik werk in shiften van 7u-15u, 12u30-20u, 14u-22u, 20u-7u. Sommige dagen ook thuis door recup. Ik werk in AntwerpenDeze uren zijn op mijn job eventueel bespreekbaar dankzij mijn super lieve collega's en chef.Ik zet liever niet mijn gsm nummer openbaar in deze advertentie owv mijn job in de psychiatrie. Maar u kan mij steeds mailen via kapaza met uw gegevens.Hopelijk tot binnenkortVriendelijke groetjesKristel
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten