woensdag 5 januari 2011

Geachte,

Hierbij verkoop ik acht CD koffers vol muziek van vroeger en nu, wegens stopzetting discobar.

Het gaat van Vlaamse Toppers van vroeger tot muziek tot de jaren 2010, verzamel CD's, popcorn, wals, tango, dansschoolmuziek, country, quickstep, swing, slow, dance, r&b, house, retro, gewoonweg veel van de jaren 60 tot en met de jaren 2000

Ik wil niet echt weten wat ik voor deze CD's in totaal gedurende de jaren heb betaald, maar ik weet zeker dat het over duizenden euro's gaat en ik weet zeker dat een beginnende DJ of verzamelaar of opkoper voor beurzen een groot plezier kan doen met deze alle genres omvattende CD collectie.

Eveneens de 8 koffers voor de CD's worden mee verkocht (vier grote koffers en vier kleinere) Nieuwprijs van de koffers was al rond de 400 euro voor allemaal.

De Collectie wordt in zijn geheel verkocht en niet selectief op enkele CD's

De meeste CD's zijn in zeer goede staat, enkele hebben gebruiksporen, maar ja, ik heb er ook mee gedraaid gehad doorheen de jaren.

Doe een deftig bod en dan laat ik u iets weten. Geen onzinbiedingen want die worden gewoonweg verwijderd.

Vriendelijke groeten.

Yven

meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten